جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی همچنان متوقف است

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه برابر مصوبات کارگروه آلودگی هوا از روز شنبه 28 آذرماه فروش آرم روزانه و هفتگی طرح ترافیک متوقف است، گفت: سازوکار سایت ثبت نام طرح های مذکور به گونه ای است که از یکماه قبل می توان برای خرید آرم اقدام کرد که بر این اساس آرم های از پیش خریداری شده مجاز به تردد هستند.

مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه فروش آرم روزانه طرح ترافیک از روز شنبه متوقف است، گفت: از روز شنبه و برابر مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا فروش هفتگی و روزانه آرم طرح ترافیک متوقف شده است .

وی در توضیح تصویری از آرم هفتگی پخش شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه  به رغم ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک شهرداری تهران همچنان آرم می فروشد، گفت: این قابلیت در سایت شهرداری تهران وجود دارد که شهروندان می توانند از یک ماه قبل نسبت به خرید هفتگی و یا روزانه  آرم اقدام کنند. به عنوان مثال آرم هفته اول دی ماه را می توانند در آذرماه خریداری کرده باشند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تاکید کرد: با توجه به اینکه فروش روزانه و هفتگی آرم چه از طریق سایت شهرداری تهران و چه از طریق موبایل اکنون متوقف است، تنها آن دسته از آرم هایی که در گذشته خریداری شده اند قابلیت تردد در این ایام را دارند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: