جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
احداث بوستان مسافر در منطقه 22

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،حوزه امور شهري و محيط زيست منطقه 22 ، از  ابتدای مهر سال 94 به احداث فضای سبز بوستان مسافر در محدوده ناحیه یک اقدام کرد.

 پس از شناسایی نقاط و محل‌های مستعد و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی نسبت به احداث و توسعه فضای سبز اقدام کرده است.

قاسم مولايي شهردار منطقه 22 با اعلام اين خبر گفت: "بوستان مسافر در عرصه ای بالغ بر 10  هزار متر مربع در جنوب بزرگراه شهید  خرازی ، ضلع شمال خیابان بنفشه چهاردم  قرار گرفته است و یکی از بوستانهای شاخص محدوده ناحیه یک می باشد. هدف از احداث این بوستان افزایش سرانه و آراستگی منظر شهر که تأثير مثبت و به سزايی در كاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی دارد  و در راستای حرکتهای قبلی شهرداری است. "

وي در تشريح اهداف اين برنامه نيز خاطر نشان كرد: " ايجاد منظر شهري زيبا با استفاده از كاشت گونه هاي کمیاب همانند  ماهونیا، کلوتریا ، کامیس پاریس سر طلایی ، لاوسون ، سه رنگ ، ماگنولیا و غیره همچنین نصب لوازم بازی کودکان ، نصب میز پینگ پنگ ، سطل زباله و نیمکت از جمله اهدافي است كه شهرداري منطقه 22 در خصوص احداث  و نگهداری  فضاي سبز در اين محدوده از پايتخت دنبال مي كند."

لازم به توضیح است اجرای سیستم آبیاری هوشمند (اسپرینگری) در مساحتی به متراژ بیش از 2 هزار و 500  مترطول از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 22 می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: