جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
آزادسازی بخشی از مسیر پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از آزادسازی 1480 متر از طول مسیر پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد.

قاسم مالدار ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب توافق با مسئولان کارخانه سیمان موجود در مسیر پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، حدود 1480 متر از طول مسیرهای کندرو و تندروی جنوبی این پروژه تحویل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شده و عملیات عمرانی با برداشت خاک نامناسب در این بخش از پروژه آغاز شده است.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، از اتمام عملیات شناسایی معارضات تاسیساتی در محدوده تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با خیابان مزینانی خبر داد و گفت: عملیات احداث این تقاطع غیرهمسطح متعاقب جابجایی معارض فضای سبز آغاز خواهد شد.

گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار، معبری 6 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد. کارخانه سیمان یاد شده که 72 هزار متر مربع از مساحت آن در مسیر اجرای پروزه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار قرار داشت، از مهمترین معارضات ملکی این پروژه محسوب می شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: