جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
افزایش آلاینده ها تا دوشنبه ادامه دارد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با بیان اینکه کیفیت هوای تهران امروز شنبه 5 دیماه با شاخص 132 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد، گفت: افزایش آلاینده ها را تا روز دوشنبه 7 دیماه داریم.

لیلا نظری با اعلام این خبر،افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده منواکسیدکربن امروز شنبه 5 دیماه نسبت به روز گذشته افزوده و از میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ده میکرون کاسته شده است و در میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون تغییری مشاهده نمی شود .

وی گفت: به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمترازدو و نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هواهم اکنون به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمترازدو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قراردارد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران پیش بینی سازمان هواشناسی را در خصوص هوای شهرتهران را حاکی از آسمان کمی تا قسمتی ابری و غبارآلود دانست و تصریح کرد: انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند و بارش باران نداشته باشد .

نظری تاکید کرد:توصیه می شود در شرایط ناسالم برای گروه های حساس، افراد مبتلا به بیماریهای قلبی و ریوی ، سالمندان و کودکان باید از فعالیت های طولانی مدت و سنگین در فضای باز اجتناب کنند و سایر افراد فعالیت های طولانی و سنگین خود را در فضای باز کاهش دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: