جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 دی 1394     
آموزش خط سفید به 3 هزار راننده در جنوب تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از آموزش خط سفید به 3 هزار راننده موسسات کرایه اتومبیل شهرری خبرداد.

ابوذر ریاضی گفت: در راستای اجرای طرح خط سفید علاوه بر توسعه زیرساخت های ترافیکی در معابر و بزرگراه ها، آموزش های هدفمند نیز به رانندگان به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین جامعه هدف در حال اجراست.

ریاضی با اشاره به اینکه آموزش ها از سوی عوامل پلیس راهور ارائه می شود، افزود: دوره آموزشی 3 هزار نفر از رانندگان موسسات کرایه اتومبیل در مجموعه فرهنگی ورزشی قمربنی هاشم(ع) آغاز شده است.

 وی ادامه داد: پیش از این نیز 4 هزار نفر از راننده های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با اصول و مبانی رانندگی منظم آشنا شده و به سفیران پیشتاز خط سفید پیوسته اند.

ریاضی اصلاح رفتار و ارتقاء فرهنگ ترافیکی و استقرار نظم، انضباط و قانون گرایی را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: مبانی مهم آموزشی خط سفید از طریق سراهای محله، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی نیز در سطح محله های بیست گانه منطقه 20 در حال اجراست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20، افزود: تمامی مدارس و شهروندانی که مایل به استفاده مجدد از این خدمات رایگان آموزشی هستند می توانند از طریق مراجعه به سراهای محله و یا شهرداری نواحی اقدام کنند.

مجموعه آموزش های خط سفید از جمله فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این طرح زیست محیطی است که با مشارکت دو معاونت حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 برگزار و در پایان گواهی نامه آموزشی به آنها ارائه می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: