جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 دی 1394     
ارسال 1میلیون و 400 هزار پیامک اخطاریه به نقض کنندگان محدوده زوج و فرد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردارتهران با بیان اینکه دوربین های کنترلی درمحدوده زوج و فرد طی یک سال گذشته در سطح شهر نصب شده است، گفت: طی یک سال اخیر، حدود 1 میلیون و  400 هزار اخطاریه به شکل پیامک به مالکان خودروهایی که بدون مجوز به محدوده زوج و فرد ورود پیدا کردند، ارسال شده است.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی به طرح LEZ به عنوان طرحی علمی و کارشناسی اشاره و اظهارکرد: طرح کاهش یا LEZ به دنبال اینست که محدودیت هایی که برای شهروندان در طرح زوج و فرد ایجاد می شود را هموار سازد.

وی مهم ترین شاخص های طرح کاهش را معاینه فنی و ارتقای کیفیت خودروها دانست وتصریح کرد: با توجه به بررسی های شورای ترافیک، امکان رضایت تصمیم گیرندگان در خصوص اجرای طرح کاهش به طور کامل صورت نگرفته است.

به گفته تشکری هاشمی، این طرح که منافع شهروندان، دولت و موضوعات زیست محیطی را تامین می کند در آینده ای نزدیک مورد توجه تصمیم گیرندگان قرارخواهد گرفت.

معاون شهردارتهران با بیان اینکه طرح زوج و فرد از اول دی ماه با جدیت بیشتری پی گیری می شود، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با پلیس راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی قراراست تخلفات مالکان خودروهایی که به محدوده زوج و فرد ورود پیدا می کنند، در سوابق رانندگان ثبت شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: