جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 دی 1394     
دولت قطر برای توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دولت قطر تصمیم دارد 72 بیلیون دلار برای توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری کند که تمرکز اصلی آن بر حمل و نقل، آب، برق و فاضلاب و تعدادی پروژه توسعه جاده ای است.

بخش اعظم این سرمایه گذاری که در حدود 24 میلیون دلار خواهد بود به توسعه بخش حمل و نقل اختصاص می یابد که شامل پروژه های ریلی جدید و زیرساخت ها است در حالی که 15 میلیون دلار برای دیگر زیرساخت ها و 8.2 بیلیون دلار برای آب و برق این کشور هزینه خواهد شد.

علی شریف العمادی، وزیر دارای قطر گفت: "هدف اصلی اختصاص این بودجه اطمینان از تکمیل و اجرای پروژه های عمده در بخش های اصلی به همراه پروژه های مربوط به جام جهانی 2022 فیفا است. این سیاست، رشد اقتصادی قوی را برای کشور فراهم می سازد."

به گفته وی، دولت 7 بیلون دلار را به توسعه زیرساخت های ورزشی از جمله ساخت استادیوم های جدید برای بزرگ ترین رقابت ورزشی دنیا در سال 2020 اختصاص داده است.

العمادی اظهار داشت: "بودجه پروژه های ریلی و بندر جدید دوحه نیز متمایز شده اند و برخی جاده ها از جمله جاده جدید الریان و الخور و توسعه Fifth Ring در دوحه نیز در دستور کار قرار دارند."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: