جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 آذر 1394     
بازدید معاون معماری و شهرسازی شهرداری و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اراضی عباس آباد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران به همراه معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند تکمیل پروژه های نهایی پهنه شرقی اراضی عباس آباد بازدید کردند.

پژمان پشمچی زاده معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران به همراه علی مرادخانی معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند تکمیل پروژه های پهنه شرقی اراضی عباس آباد بازدید  کردند.

در این بازدید که با همراهی عباس مطلوبی قائم مقام شرکت نوسازی عباس آباد انجام شد ، از پروژه های باغ هنر و باغ نمایش و همچنین دیگر پروژه های تکمیل شده پهنه شرقی اراضی عباس آباد و همچنین روند تکمیل سایر پروژه ها بازدید به عمل آمد.

باغ هنر نقطه مرکزی مجموعه هایی چون باغ کتاب، باغ موزه دفاع مقدس، پارنارومای بیت المقدس، تپه فرهنگی و کتابخانه ملی و باغ نمایش است و با بهره برداری از باغ هنر و دریاچه هنر، بسیاری از پروژه های این منطقه از بن بست خارج شده و مسیر حرکتی غرب به شرق منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تکمیل شده است. با بهره برداری رسمی از این مجموعه عرصه شرقی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد رونقی تازه گرفته و موجب تحول چشمگیری در این منطقه خواهد شد. همانطور که پل طبیعت و گنبد مینا باعث رونق گردشگری در پهنه غربی شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: