جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 آذر 1394     
اولویت مهم مدیریت شهری توجه به حمل و نقل عمومی است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 11 تهران توجه به حمل و نقل عمومی به ویژه در هسته مرکزی شهر را اولویت مهم مدیریت شهری عنوان کرد که با راه اندازی 5 ایستگاه مترو در این منطقه سطح زندگی و رفاه شهروندان ارتقا خواهد یافت.

نصراله آبادیان در بازدید از محله سلامت و دیدار با هیئت مدیره این محله ؛ضمن تشریح فعالیت های یک دهه گذشته در شهر تهران که تمامی آن ها با بهره گیری از نقطه نظرات شهروندان و شورایاران برنامه ریزی و اجرا شده است؛ گفت: در افق 20 ساله شهر تهران و طبق سند توسعه شهر که بر اساس برنامه های سال 1404 کشور تدوین و در حال اجرا است؛ ضمن توجه جدی به موضوع حمل و نقل عمومی، اقدامات بزرگی برای توسعه مترو انجام شده است که مجموعه این اقدامات منطقه 11را به بهشت حمل و نقل عمومی پایتخت تبدیل کرده است.

آبادیان با اشاره به این که برای ساخت هر کیلومتر متروبالغ بر 200 میلیارد تومان و هر ایستگاه بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه شده است، خاطر نشان کرد که تا سال آینده نیز 5 ایستگاه مترو در منطقه 11 برای بهبود زندگی مردم در محله های مرکزی شهر تهران افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه 11 همچنین خریداری اتوبوس های جدید و فعالیت آن ها در خطوط BRT را از دیگر اقدامات انجام شده برای توسعه حمل و نقل عمومی در مرکز شهر تهران عنوان کرد.

وی تهیه و تدوین سند توسعه محلات برای تمامی 17 محله منطقه 11 را اقدام مهمی برای برنامه ریزی محله مبنا و هدفمند دانست و یاد آور شد که این اقدام با مطالعات کارشناسی براساس نیازهای هر محله تمامی موضوعات اجتماعی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و ... را در برگرفته است که با تدوین سند توسعه محلات سقف درخواست ها و نیازهای محله در سطح هر ناحیه پیگیری و اقدام خواهد شد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: