جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 آذر 1394     
من ناصر حجازی هستم اکران شد

مهر: نمایش فیلم مستند زندگی مربوط به ناصر حجازی که پس از اکران اول در جشنواره « سینما حقیقت » و هم چنین گروه سینماهای هنر و تجربه با دستور قضایی ممنوع شده بود، شب گذشته با دستور بازپرس شعبه رسیدگی کننده به پرونده در جشنواره «سینما حقیقت » در میان استقبال مردم که جهت مشاهده فیلم به سینما سپیده آمده بودند، به نمایش درآمد.

به گزارش سایت «من ناصر حجازی هستم»،   تهیه کننده «من ناصر حجازی هستم ...» با قدردانی از مردم جهت حضور در سالن، پیرامون رفع ممنوعیت اکران فیلم گفت : روز گذشته همراه با سعید رمضانی به دیدار بازپرس محترم شعبه رفتیم تا به بررسی مشکل ایجاد شده بپردازیم که البته وکیل شاکی نیز آنجا بود. پس از صحبت‌های صورت گرفته، بازپرس شعبه اجازه اکران فیلم را صادر نمود و رفع ممنوعیت نمایش آن را اعلام کرد.

رفیعی پیرامون طرح این موضوع  که مجبور به قبول تغییرات در فیلم بابت اخذ مجوز جهت نمایش آن شده است نیز گفت : با دستور بازپرس محترم شعبه، دو طرف پرونده اجازه صحبت در این مورد را ندارند. البته این را بگویم که در نسخه نمایش داده شده در جشنواره " سینما حقیقت " و ارائه شده به گروه سینماهای هنر و تجربه تغییرات چندانی نخواهیم داشتم، هر چند که تابع قانون هستیم.

تهیه کننده فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم ...» در این ارتباط که پرونده بسته شده است یا خیر گفت : موضوع ممنوعیت نمایش فیلم تقریبا مرتفع شده اما شکایت شاکی از اینجانب و کارگردان فیلم نیما طباطبایی کماکان به قوت خود باقی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: