جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 آذر 1394     
اختصاص بودجه برای سیستم BRT جکسون ویل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل جکسون ویل (JTA) بودجه ای 19.1 میلیون دلاری را از سازمان حمل و نقل فدرال دریافت کرده است.

این سرمایه برای پروژه سیستم اتوبوس پرسرعت First Coast Flyer هزینه خواهد شد. فاز اول این سیستم که گرین لاین نام دارد در روز 7 دسامبر 2015 تکمیل شده است.

مدیرعامل JTA، Nathaniel P. Ford Sr گفت: "دریافت این بودجه گام مهم دیگری در برنامه First Coast Flyer برای سازمان حمل و نقل جکسون ویل به شمار می رود. این برنامه، حمل و نقل در منطقه شمال شرقی فلوریدا را فراهم خواهد ساخت. این پروژه بستری برای شبکه حمل و نقل منطقه ای فراهم می آورد که باعث ارتقای اقتصاد و کیفیت زندگی شهروندان خواهد شد. این سیستم اتوبوسی، مسافران را به محل کار، تحصیل، خرید و مراکز درمانی می برد."

بخش جنوب شرقی 17.8 کیلومتری این سیستم، سومین فاز پروژه First Coast Flyer است که در پنج فاز برنامه ریزی شده است. زمانی که این پروژه در سال 2019 تکمیل شود مسیری در حدود 100 کیلومتر را در بر گرفته و بزرگ ترین سیستم BRT در نوع خود در جنوب شرقی این منطقه خواهد بود. اتوبوس های در نظر گرفته شده برای این پروژه گازسوز بوده و دارای طراحی ظریف و ایرودینامیک هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: