جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 آذر 1394     
نیمی از تاکسی های مشهد فرسوده هستند

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز، مدیرعامل  سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: ناوگان تاکسیرانی مشهد حدود 13 هزار دستگاه تاکسی دارد که تقریبا 50 درصد تاکسی ها فرسوده است. از سال 93 اقداماتی در خصوص نوسازی ناوگان صورت گرفت که  تا پایان سال 94 با برنامه  ریزی های انجام شده تعداد 2500 تاکسی از تاکسی های فرسوده بازسازی خواهد شد.

علوی  مقدم در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: در شرایط کنونی نوسازی در اکثر شهرهای کشور متوقف شده و با پیگیری هایی که صورت گرفته و حمایت شهردار توانستیم بحث تسهیلات نوسازی را به جریان انداخته و از طریق منابع و بانک های عامل با توجه به تفاهم نامه امضا شده مجددا بحث نوسازی را آغاز کنیم و درصدد این هستیم که درادامه کار برای نوسازی باقیمانده خودروهای فرسوده ناوگان و دریافت تسهیلات مناسب با دیگر بانک ها مذاکره کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در مسائل زیست محیطی، ایمنی و منظر شهری و مسائل مختلفی که خودروهای فرسوده به وجود آوردند، سعی کردیم با هموار نمودن مراحل ثبت نام و تعویض خودروهای فرسوده راه را برای متقاضیان آسان تر کنیم.

علوی در ادامه افزود: متقاضیانی که مشکل ضمانت بانکی داشتند با ارائه سندی به بانک های عامل تا حدودی این مشکل را حل و تا حد امکان برای شکل گیری موضوع  تعویض به تاکسی داران کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: همچنان پیگیر موضوع سهمیه سوخت هستیم و در صورت امکان قصد داریم جایگزینی برای حذف این سهمیه قرار دهیم.بحث بیمه تاکسیداران نیز در حال پیگیری است و متأسفانه تاکسی داران جدید بیمه نشده اند و در حال حاضر این موضوع با مشکل مواجه است.

این مدیر مسئول در پایان با اشاره به مشکلات موجود در این سازمان گفت: در بحث هدف مندی یارانه ها دولت قصد داشت 50 درصد بیمه تاکسی داران را بپردازد که این امر هنوز صورت نگرفته و امیدواریم با حمایت دولت نسبت به پرداخت سرانه بتوانیم به مشکلات خاتمه دهیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: