جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 آذر 1394     
لیگ برتر مربی بزرگی را از دست داد

ایسنا: در حالی که هفته هفدهم لیگ برتر از فردا آغاز می شود، جدایی مورینیو از چلسی موضوع اصلی مربیان در نشست‌های خبری خود قبل از دیدارهای این هفته است.
 
مانوئل پیگرینی که تیمش این هفته باید در دیداری حساس به مصاف آرسنال برود، درباره جدایی مورینیو از چلسی، گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم. درک این خبر با توجه به اینکه مورینیو فصل گذشته با چلسی دو جام آورده بود، سخت است. البته برای هر مربی پس از پشت سرگذاشتن یک فصل درخشان، آسان نیست که همان انگیزه های سابق را حفظ کند و فکر می کنم او با چالشی بزرگ مواجه شده بود. من اصولا آدمی هستم که زیاد دلم برای کسی تنگ نمی شود ولی لیگ برتر را با مورینیو ترجیح می دهم تا بدون او؛ چرا که لیگ برتر با حضور بهترین بازیکنان و بهترین مربیان بهتر می شود. روش مربیگری من با او متفاوت است و شاید خیلی چیزهایی را که او در تیمش مدیریت می کند، قبول نداشته باشم ولی اینها دلیلی نمی شود که او مربی بزرگی نیست. من با مورینیو اختلاف نظر دارم ولی دشمن من محسوب نمی‌شود. در کل این خبر بدی برای لیگ برتر بود.
 
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره دیدار تیمش با آرسنال نیز گفت: خبر خوب برای ما بازگشت آگوئرو به ترکیب تیم است و باید اعلام کنم که او در این دیدار به میدان خواهد رفت و این خبر خوبی برای ماست. لسترسیتی هنوز در صدر جدول قرار دارد و منچستریونایتد هم چند پله پایین‌تر از ماست و هنوز نمی توان درباره قهرمانی صحبت کرد. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و باید ببینیم سرنوشت تیم ما در این بین چه خواهد شد. حتی تاتنهام و لیورپول نیز به نظر من شانس قهرمانی دارند. لیگ برتر تورنومت فرسایشی و سختی است و هنوز نمی توان چیزی درباره قهرمانی گفت.
 
او در پایان گفت: این درست نیست که همه معتقد هستند لیگ برتر جدال آرسنال و سیتی برای قهرمانی است. این رقابت دوجانبه است و چند تیم دیگری نیز هستند که نباید دست کم گرفته شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: