جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
جشنواره "تهران شهر قرآنی" در بوستان خلیج فارس منطقه 15

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،جشنواره تهران شهر قرآنی و نیایش و نمایشگاه پردیس قرآنی در بوستان خلیج فارس منطقه 15 همزمان با حلول ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

دکتر انجمنی در مراسم افتتاحیه که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مشاور و رییس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران و جمع کثیری از شهروندان برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: این جشنواره به مدت 30 شب از ابتدای ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی – مذهبی به فراخور ایام و برپایی حدود 50 غرفه در قالب 4 پردیس فرهنگ قرآنی ، ورزش، دهکده سلامت و کارآفرینی برگزار می شود.

وی در تشریح این برنامه آیینی، مذهبی و فرهنگی گفت: برنامه های قرآنی شامل ختم قرآن ، تلاوت قرآن ویژه کودکان، مسابقات ، قصص و مشاوره های قرآنی، ادعیه خوانی و ...  برنامه های سلامت با اجرای برنامه های مشاوره پزشکی، تست فشارخون، آموزش تغذیه و سلامت و برنامه های ورزشی در رشته های تنیس روی میز، پرتاب دارت، طناب کشی، مچ اندازی، بازی های بومی محلی و ... برگزار می شود.

دکتر انجمنی در ادامه با اشاره به اینکه منطقه 15 از مناطق جنوبی تهران است افزود: به برکت خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و مدیریت دکتر قالیباف امروز مناطق جنوبی فاصله ای با مناطق شمال تهران ندارند و در بوستان خلیج فارس منطقه فضای قرآنی و نورانی برای شهروندانی که بسیار با صفا و خونگرم هستند فراهم شده است.

وی یادآور شد: امروز زیرساختهای منطقه به مدیریت دکتر قالیباف فراهم شده و بیشتر تلاش ما بر نگهداشت، سرسبزی، زیبایی و بالندگی منطقه است ضمن اینکه سال آینده 5 بوستان دیگر نیز به منطقه اضافه خواهد شد.

 بنابراین گزارش مسوولان حاضر در ادامه مراسم از غرفه های مختلف به ویژه غرفه کارآفرینی، مجموعه های کوثر و کارآفرینان منطقه که پروسه تولید محصول خود را به نمایش عموم گذاشته بودند و صنایع دستی ، سوغات و غذاهای سنتی دو چادر عشایر از استان های آذربایجان و خوزستان بازدید کردند.

شایان ذکراست ، این مراسم  به مدت 5 شب از طریق  شبکه رادیویی تهران موج FM94 بصورت زنده پخش خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: