جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
مهناز افشار، هلالی شد

ایسنا: مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران ، حمایت خود را از برنامه‌ها و طرح‌های داوطلبی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر اعلام کرد.

مهناز افشار گفت: دیدن محرومیت‌ها و کاستی‌های کودکان در برخی از نقاط دورافتاده کشور ، بسیار رنج‌آور است و باید گفت کارهایی که تاکنون در این سازمان برای کمک‌رسانی و یاری اقشار نیازمند انجام گرفته است، قابل تقدیر است.

وی بر لزوم فرهنگ سازی و تداوم انجام چنین کارهایی را از سوی هنرمندان و سایر چهره‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... تاکید کرد و ادامه داد: کمک های مقطعی چنان که باید و شاید موثر نیست و باید کاری کرد که منتج به حل مشکلات و هر آنچه که جامعه به آن نیاز دارد ، شود اگر چه که این اتفاق شاید در آیندهای دور بیفتد.

افشار با ابراز خرسندی از عضویت داوطلبانه در هلال‌احمر، افزود: به رغم وجود شایعات و انتقادهای موجود در جامعه که انجام کارهای خیریه از سوی هنرمندان را شعارزده و تبلیغاتی می پندارند، من اعتقاد دارم باید از همه توان خود و کمک گرفتن از توانمندان، در قدم اول کاری برای میهن و در قدم بعدی اقدامی برای مردم کشور به ویژه کودکان و دانش آموزان مستعد کرد چرا که کودکان و مسائل آنان برای من از اهمیت خاصی برخورداراست و در واقع آینده سازان کشور محسوب می شوند.

گفتنی است مهناز افشار با تکمیل فرم عضویت، آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با اهدای خون، کمکهای نقدی و غیرنقدی، خدمات فرهنگی اجتماعی و فعالیت در گروه‌های هدایت و مشارکت در جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: