جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
دیدار روحانی با بانوی امدادگرجانباز

مهر: حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با آمنه وهاب زاده امدادگر جانباز جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها هستیم، اظهارداشت: دیدار با جانبازان توفیق بزرگی برای دولت محسوب می شود.

وی تصریح کرد: شما رهروان حضرت زینب (س)؛ آن شیرزن دشت کربلا، هستید.

رئیس‌جمهور، عظمت و استقلال ایران اسلامی را در سایه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر خواند و خطاب به خانم "آمنه وهاب‌زاده کفاش ” گفت: شما با حضور مستمر ۳۶ ماهه خود در جبهه‌های حق علیه باطل و این میزان از جانبازی، کار بزرگی کرده‌اید.
 

وی افزود: زنان ایرانی همگام و همپای مردان در صحنه‌های مختلف دفاع از ایران اسلامی و ارزش‌های آن از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات، مشارکت فعالانه دارند.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: شما همان راهی را طی کردید که خاندان رسالت پیش پای ما گذاشته است و همین کار پاداش و اجر بی پایانی را به شما می‌دهد.

آمنه وهاب‌زاده کفاش، امدادگر ۷۲ ساله ای است که در سال ۶۲ در منطقه فکه به عنوان امدادرسان حضور داشت و در عملیات والفجر ۲ در جریان حملات شیمیایی رژیم صدام، دچار مسمومیت شیمیایی شد. وی جانباز ۷۰ درصد شیمیایی و ترکش خورده ای است که تمرینات چریکی را آموزش دیده است و پیش از نائل شدن به درجه جانبازی، بارها در جبهه‌های حق علیه باطل دچار مجروحیت شده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: