جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
زمان آغازپخش سریال جدیدمقدم

فارس: مجموعه تلویزیونی مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از امشب حوالی ساعت 22.15 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد و این در حالی است که تصویربرداری سریال به تازگی در مهرشهر کرج پیگیری می‌شود. این لوکیشن محل زندگی یکی از زوجهای جوان قصه است که نقش آن دو را گلاره عباسی و آرش آصفی بازی می کنند. بازی این دو بازیگر جوان به تازگی در این سریال آغاز شده است. پس از این سکانس‌ها نیز گروه تولید اواسط هفته به فرودگاه امام(ره) خواهند رفت.
 

 


پیش از این اعلام شده بود که علیرضا قربانی ترانه سریال را می‌خواند که این مسئله منتفی شده است. هرچند کارن همایونفر موسیقی زیبایی برای سریال ساخته که امشب در پخش نخستین قسمت سریال خواهید شنید. گروه تولید از 31 فروردین امسال در منزلی حوالی خیابان 17 شهریور سریال را کلید زده اند و تاکنون در لوکیشنهای دیگری چون شهرک چشمه، کلانتری،شمال کشور،کارخانه ای حوالی جاده ورامین،چند خیابان در تهران و... مراحل تصویربرداری را انجام داده اند.

 


تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان برعهده دارد.در شمال کشور بخشهایی از این سریال در تنکابن و نیز روی آبهای دریای خزر و قسمت هایی نیز که مربوط به غواصی بود، زیر آب ضبط شد. سکانسهای هوایی نیز توسط هلی شات جلوی دوربین رفت. در این قسمتها که مربوط به اتفاقی است که برای یکی از کاراکترهای اصلی افتاده، تعدادی قایق نجات و نیروهای پاسگاه مرزی دریایی نیز حضور داشتند.

گروه این روزها اغلب ساعات مشغول کار هستند تا مجموعه از پخش شبکه اول عقب نیفتد و طبق پیش بینی ها تصویر برداری تا اواخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار و مجید صالحی و (با حضور) بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی و با بازی سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، گلاره عباسی،بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی،حمید رضا هدایتی، آرام جعفری،نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی در این مجموعه مناسبتی حضور دارند.

 


قصه سریال درباره زنی به نام مدینه با بازی پریوش نظریه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست. مدیر تولید آرش زینال خیری،مدیر تصویربرداری پروژه امیر معقولی، طراح گریم مجید اسکندری، مدیر صدابرداری هادی افشار، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری،عکاس بهرنگ دزفولی زاده و صداگذار مهرداد جلوخانی است.نویسنده این سریال نیز سعید نعمت ا... است که ماه رمضان سال گذشته مجموعه «مادرانه» (جواد افشار) با فیلمنامه ای از او روی آنتن شبکه سه بود.

تاکنون حدود 70 درصد سریال جلوی دوربین رفته است.

این سریال از امشب ساعت 22 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن ساعت 15:10 از شبکه یک و در ساعتهای یک بامداد و 13 از شبکه تماشا پخش خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: