جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
انهدام سه شبکه انتحاری در لبنان

تسنیم: نیروهای امنیتی دولت لبنان از کشف و انهدام سه شبکه انتحاری در عملیات اخیر در این کشور خبر دادند.

روزنامه المستقبل لبنان نوشت که عملیات جستجوی ارتش لبنان از منطقه فنیدق و محوطه مجتمع العزیز الدعوی انجام شد، این عملیات بر اساس اطلاعاتی بود که عناصر بازداشت شده از این منطقه در اختیار بازرسان قرار داده بودند.  

بر اساس این گزارش ارتش چند ایست و بازرسی را در مسیر الجرد دایر کرد و هویت عبور کنندگان از این منطقه را به صورت دقیق رصد می‌کرد. البته عناصر ارتش توضیح ندادند که در اثر این اقدامات فرد یا گروهی بازداشت شده اند یا نه؟

در همین راستا یک منبع امنیتی به روزنامه المستقبل گفت که یکی از بازداشت شده‌ها در فنیدق فردی به نام ابو عبیده الاصلی است که از راه‌اندازی کنندگان شبکه های انتحاری بوده، این منبع تصریح کرد که در اولین آمار اعلام شده در مورد شبکه‌های فرو پاشی شده انتحاری می‌توان گفت که سه شبکه در اختیار نیروهای دولتی قرار گرفته است که یکی از آنها در دست اطلاعات ارتش، شبکه دوم در اختیار نیروهای امنیتی و شبکه سوم در اختیار بخش اطلاعات قرار دارد.

این منبع در عین حال اعلام کرد که هیچ یک از این شبکه با انفجارهایی که اخیرا در لبنان بویژه در ضهر البیدر و الطیونه انجام شده،  ارتباط مستقیم نداشته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: