جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
بازسازی و توسعه طبقه اول برج ایفل

به گزارش گروه بین الملل شهردای نیوز، ساختمان های جدید و فضای عمومی کاملاً بازسازی شده طبقه اول برج ایفل بار دیگر این طبقه از برج را به یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین مناطق پاریس در ۵۷ متری بالای شهر تبدیل نمود.

از آخرین تحولات طبقه اول ۳۰ سال میگذرد، این برج بازدیدگنندکان بیشتری نسبت به قرن اول حضورش جذب نموده است.غرفه های نمایشگاهی و فضاهای عمومی موجود، ساخت دهه ۱۹۸۰ هستند و غیرقابل استفاده و متروک شدند و برای سیل عظیم بازدید کنندگان، نیازهای آنان و استانداردهای تکنیکی، دیگر مناسب نیستند.

پروژه سازماندهی طبقه شامل: بازسازی بخش پذیرش و اتاق های کنفرانس و مبدل نمودن آن ها به یکی از جذاب ترین فضاهای وقت گذرانی در پاریس می باشد.

بازسازی غرفه ها به چند بخش خدمات بازدیدکننده بویژه رستوران ها و فروشگاه ها، خلق یک مسیر تفریحی آموزشی با استفاده از عناصر بصری و در نهایت ساخت دو جاذبه تماشایی، کنکاش فضا در این بنای یادبود و فضای گردشگری آن با استفاده از کف شیشه ای و نرده و دیگری محل نمایش فیلم immersion که موجب تهییج احساسات می شود.

اهداف مهمی که با سیاست توسعه پایدار مرتبط بوده اند در برج ایفل به کاررفته اند، دسترسی راحت و آسان برای معلولان در سطح طبقه اول می باشد.

امروزه انسان های معلول قادر به دسترسی به اکثر قسمت های طبقه اول برج نیستند. بوسیله این سازماندهی تمام بازدیدکنندگان صرف نظر از معلولیتشان قادر خواهند بود که از تمام فضا و تمام خدماتش لذت ببرند.

در ساختمان جدید انرژی خورشیدی برای گرمایش، انرژی باد، انرژی هیدرولیکی، بازیافت آب باران و نور LED وتکنیک های متنوع دیگر به کار خواهد رفت تا به کارایی انرژی برج کمک نماید و آن را بهبود بخشد.

یک معماری تاثیرگذار که در میان خطوط اریب طراحی گشته و بدنه شفاف نیز دارد، یک تجربه بهتر از برج و پاریس ارائه میکند و برای این نماد و تاریخش احترام به ارمغان میآورد.

غرفه های جدید از همان پایه های طراحی شده توسط گوستاو ایفل تاثیر پذیرفته اند. آن ها سطح کج برج را در آغوش گرفته اند. احجام از نظر عمق و خمیدگی با پایه های خود یکسان شده اند. نواحی خدماتی در کنار سه گوش های کنار واقع شدند تا دید شفاف مرکزی حفظ گردد.

این کف به عنوان یک فضای حقیقی شهری به همراه خیابان ها ساختمان و فضای مرکزی اش ۵۷ متر بالاتر از سطح زمین طراحی شده است. این طبقه یک نمای نزدیک هم از شهر و هم از خود برج ارائه می نماید.

این پروژه یک تجربه بهتر از برج و شهر ارائه می دهد، یک تجربه سرگرم کننده، یک سفر علمی و احساسی عرضه می نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: