جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
ضد قهرمانی که قهرمان شد/عکس

مشرق : سزار در سال ۲۰۱۰ پس از تساوی در مورد گل اول هلند به اشتباه خودش اعتراف کرده بود. سزار گفته بود:" من اشتباه کردم. روی خروج شک کردم و توپ وارد دروازه ام شد."

پس از چهار سال ، سزار با مهار دو پنالتی توانست از حذف برزیل در کشورش ممانعت به عمل آورد. این بازیکن ۳۵ ساله نمی خواهد آخرین فرصت خود برای قهرمانی در جام جهانی را از دست بدهد. او در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز به عنوان دروازه بان سوم در ترکیب برزیل حضور یافته بود.
 

دروازه بان تیم ملی فوتبال برزیل گفت: این پیروزی را مدیون هواداران و مردم برزیل هستیم.

خولیو سزار دروازه بان برزیل و بهترین بازیکن میدان برزیل و شیلی در مصاحبه با خبرنگار مخصوص فیفا در کنار زمین گفت: از این که جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت می کنم بسیار خوشحالم و از این که راهی مرحله بعدی شده ایم در پوست خود نمی گنجم.
وی ادامه داد: نقش هواداران را نباید نادیده گرفت، از همه مردم برزیل ممنونم و این پیروزی را به همه مردم برزیل تقدیم می کنیم و امیدوارم مشکلات مردم هم کمتر شود و به ما در ادامه این جام جهانی به نام برزیل و برای برزیل ملحق شوند.

سزار درباره مشکلات خود از چهار سال پیش تا کنون در حالی که گریه می کرد، گفت: فقط خدا می داند که من و خانواده ام در این مدت چه کشیده ایم، فقط خدا می داند که من در این لحظه چه حسی دارم، نمی توانم آن را بیان کنم فقط همین قدر بگویم که به خاطر مردم نگرانم و از خداوند می خواهم به مردم برزیل کمک کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: