جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
ساماندهی معابر و محورهای اصلی منطقه 18

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از بهسازی و پاکسازی معابر و محورهای اصلی این منطقه خبر داد.

 امیر حسین عساری معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، گفت: اجرای طرح جهادی تابستان با انجام عملیات بهسازی و پاکسازی معابر و محورهای اصلی نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با فرارسیدن تابستان در نواحی 7 گانه منطقه 18 به منظور ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان، کاهش آلاینده‌های محیط زیست در دست اجرا است. 

عساری اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 18، اداره خدمات شهری، اداره قنوات مسیل‌ها، اداره ساماندهی و نواحی 7 گانه منطقه 18مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح جهادی تابستان و انجام عملیات بهسازی و پاکسازی معابر و محورهای اصلی در نواحی 7 گانه منطقه18، لجن کشی، پاکسازی و آبگردانی کانال‌ها در انهار و مسیل‌های نواحی 7 گانه منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

عساری خاطرنشان کرد: نصب تله‌های زباله‌گیر و سیفون‌ها با استفاده از ادوات مکانیزه، نیروهای کارگری، پاکسازی و شستشوی معابر و محورهای اصلی منطقه 18 ، تشکیل اتاق فکر محیط زیست به صورت مستمر در منطقه 18از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: