جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
اجرای طرح نگین بازیافت در محلات تهران قدیم

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح نگین بازیافت در محلات محروم این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 ، گفت: اجرای طرح نگین بازیافت در محلات محروم منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان سال 93 به منظور گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی بازیافت با حضور در محلات محروم منطقه 12 و نواحی 2،3 و 4 از جمله محله عودلاجان، سیروس، هرندی و محله بازار اقدام به اجرای طرح نگین بازیافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح نگین بازیافت در محلات محروم منطقه 12 و نواحی 2،3 و 4 از جمله محله عودلاجان، سیروس، بازاری، هرندی، توزیع مخازن 120 لیتری بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: آموزش چهره‌ به چهره بازیافت، توزیع اقلام آموزشی بازیافت، انجام تبلیغات محیطی در محلات عودلاجان،‌ سیروس، بازار، هرندی، نواحی 2 و 3 و 4 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: