جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
تسریع در اجرای قوانین به کمک مدیریت یکپارچه شهر تهران

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره حمایت مجلس از راهکارهای زیست محیطی شهرداری تهران گفت:مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم، نگران وضعیت زیست محیطی این شهر است و تلاش می کند با همکاری و تعامل شهرداری و شهردار تهران ، آغاز گر حرکت مهمی در این زمینه باشد.

ابراهیم نکو در ادامه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند با ارایه طرح ها و برنامه های مفید و موثر، مشکلات زیست محیطی کلانشهر تهران که با شهر های مختلف و استان های دیگر نیز در ارتباط است ، حل کرده و وضعیت این شهر را بهبود بخشند.

وی درباره مدیریت یکپارچه شهر تهران اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما مدیریت های چندگانه در مواردی که باید مدیریت یکپارچه باشد ، خسارات سنگینی را به کشور وارد کرده است زیرا یک روز تاخیر در اجرای قانون می تواند آثار نامطلوبی بر جای گذارد.

نماینده مردم رباط کریم وبهارستان در ادامه افزود: به دلیل مدیریت های چندگانه، شاهد صدور دستورات متفاوتی هستیم که نه تنها منجر به تسریع در اجرای قانون نخواهد شد بلکه اجرای قانون را از حالت طبیعی نیزخارج کرده و آن را به تعویق می اندازد.

نکو در خاتمه خاطر نشان کرد: هنگامی که دستگاه خاصی مسئولیت را به عهده می گیرد ، وظایف آن دستگاه نیز مشخص بوده و پاسخگویی به شهروندان در این زمینه راحت تر خواهد بود.        




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: