جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 تير 1393     
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری

فارس: آزمون سراسری سال 93 از امروز آغاز شد و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه سوالات هر کدام از گروه‌های آزمایشی کنکور دو ساعت پس از همان آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

پس از برگزاری آزمون سراسری سال 1393، قرائت پاسخنامه‌ها با دو دستگاه علامت خوان به طور جداگانه و اطمینان از صحت قرائت پاسخنامه‌ها، تصحیح آنها، محاسبه نمرات خام، نمرات تراز، نمرات کل صورت می گیرد تا نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 1393 به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه‌ نیز در نیمه اول مرداد ماه سال 1393 بر روی سایت سازان سنجش آموزش کشور قرار داده شود.

یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون، پاسخنامه داوطلبان آزمون سراسری سال 1393 با رتبه کشوری کمتر از 75 هزار در هر یک از گروه‌‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و همچنین رتبه کشوری کمتر از 10 هزار نیز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده خواهد شد.

تمام داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1393 مجاز به انتخاب رشته می‌شوند می‌توانند برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) نیمه حضوری، بین‌المللی و مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان نیز بر حسب مورد با دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 93 از سایت سازمان و مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان در نیمه دوم مرداد 1393 با رعایت تمام ضوابط و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل از میان کد رشته‌ محل‌های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز یا گروه‌های آزمایشی مجاز اقدام و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه و فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند.

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های تحصیلی با آزمون آن دانشگاه بر اساس نتایج آزمون سراسری سال 1393 به طور جداگانه اقدام می‌کند، لذا پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1393، داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد ضرورت دارد پس از دریافت کارنامه نتیجه اولیه آزمون خود از سایت سازمان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت مرکز آزمون دانشگاه اسلامی مراجعه کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 1393 نیز در نیمه دوم شهریور ماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال 1393 به همراه برنامه زمانی مربوط به نیمهم اول مهر ماه 1393 منتشر می‌شود تا هر یک از معرفی شدگان بر اساس برنامه زمانی اعلام شده برای شرکت در مراحل مختلف گزینش (مصاحبه، آزمون عملی و ...) شرکت کنند.

 فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 1393 در نیمه اول دی ماه 1393 از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930401000881#sthash.GxzYCanN.dpuf




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: