جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 دی 1392     
احداث پل جهتی شرق به شمال درتقاطع بزرگراه نیایش و چمران

به گزارش شهرداری نیوز ، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت : پل جهتی شرق به شمال تقاطع بزرگراه های نیایش و شهید چمران روی لوپ جنوب به غرب این تقاطع و با استفاده از پایه های بتنی و عرشه فلزی احداث خواهد شد.

مهندس قاسم مالدار ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : مجموعه پل های ولایت در تقاطع بزرگراه نیایش با بزرگراه شهید چمران، از گذشته فاقد چنین رمپ راستگردی بوده است که با احداث این پل جهتی جدید ، ترافیک روانتری در خیابان سئول ایجاد خواهد شد .

 

وی افزود : با احداث و بهره برداری از این پل ، شهروندان دیگر مجبور نخواهند بود با استفاده از خیابان سئول به مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران دسترسی پیدا کنند.

 

مالدار تصریح کرد :  البته کاهش ترافیک در خیابان سئول به معنای روان تر شدن تردد در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش، (حدفاصل تونل نیایش تا تقاطع خیابان) سئول نیز است  و این همان مسیری است که به دلیل ازدحام خودروها در ورودی خیابان سئول، همیشه مملو از ترافیک است .

 

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین به مطالعات انجام شده در خصو ص اجرای این طرح اشاره کرد و گفت : مشخصات مورفولوژی و توپوگرافی لوپ جنوب به غرب تقاطع بزرگراه های نیایش و شهید چمران نشان می دهد که امکان احداث یک پل جهتی روی آن وجود دارد و تراز مثبت یک این فضا می تواند پاسخگوی یک حرکت گردشی دیگر نیز باشد.

 

به گفته مالدار پروژه احداث پل جهتی شرق به شمال تقاطع بزرگراه های نیایش و شهید چمران هم اکنون وارد فاز برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: