جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 تير 1393     
خدمات ویژه سیستم حمل و نقل عمومی در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم

 

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،به منظور تسهیل دسترسی بازدید کنندگان از بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم سیستم حمل ونقل عمومی شامل مترو ، اتوبوسرانی و تاکسیرانی خدمات ویژه ای به شهروندان ارائه می کنند.

دکتر علی چناری رئیس کمیته حمل و نقل نمایشگاه با اشاره به موقعیت باغ موزه دفاع مقدس و مجاورت آن با ایستگاه متروی شهید حقانی گفت : شهروندان به راحتی می توانند از طریق خط یک مترو به نمایشگاه دسترسی پیدا کنند ضمن اینکه ایستگاههای مترو تا ساعت 30/23 شب پذیرای مسافران هستند.

دکتر چناری از برقراری ایستگاههای مسافر پذیر به مقصد نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت : در طول برپایی نمایشگاه اتوبوس های ویژه ای در 30 میدان مهم شهر مستقر هستند و از ساعت 5 بعد ازظهر لغایت یک بامداد به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی همچنین از استقرار 30 دستگاه خودروی ون در محوطه نمایشگاه خبر داد و افزود: این خودروها بازدیدکنندگان را به خط اتوبوس بی آرتی واقع در میدان ونک انتقال می دهند.

رئیس کمیته حمل و نقل نمایشگاه در ادامه ضمن درخواست از شهروندان برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی جهت دسترسی به نمایشگاه گفت: پارکینگ این مجموعه  گنجایشی حدود 2 هزار خودرو را دارد ضمن اینکه پارک حاشیه ای خیابان سرو نیز از ساعت 17 به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه است .

معاون اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه یادآور شد : از سوی دیگر مجموع پارکینگ های کتابخانه ملی در ضلع شرقی نمایشگاه نیز برای مواقع اضطرای پیش بینی شده است .

دکتر چناری ضمن دعوت از شهروندان برای اینکه در ماه مبارک رمضان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را تجربه کنند افزود :تردد روان ،ایمن و مطمئن بازدید کنندگان و فراگیری و همپوشانی سیستم حمل و نقل از جمله اهداف مدیریت شهری درطول برپایی نمایشگاه است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: