جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 تير 1393     
نصب جدول زمان بندی خدمات رسانی اتوبوس ها در ایستگاه‌های 2 گانه منطقه19

 به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،مدیر اتوبوسرانی منطقه 19 از نصب جدول زمان بندی خدمات رسانی اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های 2 گانه این منطقه خبر داد.

محمدعلی عباسعلی زاده مدیر اتوبوسرانی منطقه 19گفت: اجرای طرح نصب زمان‌بندی خدمات رسانی اتوبوس ها در ایستگاه‌های 2 گانه منطقه 19 در دستور کار اتوبوسرانی این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور آگاهی شهروندان از زمان‌بندی خدمات رسانی اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های خطوط اتوبوسرانی در آینده‌ای نزدیک در دست اجرا است.

عباسعلی اظهار داشت: در این طرح در 2 ایستگاه خطوط اتوبوسرانی منطقه 19 کلیه اطلاعات زمانبندی ارائه خدمات اتوبوس های اتوبوسرانی منطقه 19 نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نصب جدول زمان‌بندی و اطلاعات خدمات رسانی اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های خطوط اتوبوسرانی در آینده‌ای نزدیک، تعیین و آماده‌سازی 2 ایستگاه در منطقه 19 به منظور نصب جدول زمانبندی از اقدامات اجرایی این طرح است.

عباسعلی‌زاده خاطرنشان کرد:‌شهروندان برای آگاهی و اطلاع از زمان حضور اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های مدنظرشان می توانند کد 4 رقمی ایستگاه را به سامانه 2000111 ارسال نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: