جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 تير 1393     
تهیه نقشه راه محیط زیست پایتخت توسط شهرداری تهران

 

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از تدوین و ابلاغ برنامه جامع محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد.

دکتر علی‌محمد شاعری افزود: این برنامه شامل کنترل آلودگی هوا، صوت و نور، کنترل منابع آلاینده آب و خاک، مدیریت و بهینه‌سازی مصرف آب، آبخیزداری شهری، ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح‌ها، سیاست‌ها و پروژه‌های مدیریت شهری و استانداردسازی فعالیت‌های جاری، آموزش، فرهنگ‌سازی و گسترش مشارکت شهروندی، حفاظت از تنوع زیستی و زیستگاه‌های طبیعی، پایش شاخص‌های زیست‌محیطی آب، خاک، هوا، صوت، منظر شهری و تنوع زیستی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر مدیریت زیست‌محیطی منابع آب و خاک، ،ارزیابی و مدیریت زیست محیطی طرح‌ها، فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری ، آموزش و فرهنگسازی و پایش زیست‌محیطی برنامه عملیاتی محیط زیست و توسعه برای مناطق 22 گانه شهرداری تهران در این نقشه راه مطرح شده است که هماهنگی اجرای این برنامه عملیاتی توسط کارگروه مناطق 22 گانه انجام خواهد شد.
رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برنامه جامع محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به بخش‌های مربوطه برای اجرا ابلاغ شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: