جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 تير 1393     
شرکت های خودروساز باید هزینه هایشان را شفاف سازی کنند

 به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام این که سیاست دولت عدم افزایش قیمت خودرو است، گفت: با توجه با اظهارات سخنگوی دولت در خصوص قیمت خودرو، انتظار می رود شرکت های خودروساز نیز در این ارتباط با دولت همراهی کنند.

ایرج ندیمی افزود: چنانچه این همراهی از سوی شرکت های خودروساز صورت نگیرد، این امکان وجود دارد که دولت نیز با خودروسازان همراهی نداشته باشد و البته نحوه تعامل و ارتباط خودروسازان با دولت نیز نباید به گونه ای باشد که از همراهی آتی دولت محروم شوند یا دولت همکاری خود را با آن ها قطع نماید.

وی با اشاره به لزوم نگاه و توجه ویژه خودروسازان به بازار خودرو، اظهار کرد: بازار امروز به نفع خودروسازان نیست و با توجه به وضعیت کنونی بازار این احتمال وجود دارد که خودروسازان دچار خواب سرمایه شده و با مشکلاتی در ادامه فعالیت مواجه شوند.

ندیمی با بیان این که خودروسازان باید تلاش کنند تا با شفاف سازی هزینه ها، بازار و مشتریان را نسبت به قیمت خودرو اقناع کنند، تصریح کرد: در غیر این صورت رویکرد فعلی بر صنعت خودروسازی تاثیر منفی بر جای خواهد گذاشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که شورای رقابت منتخب دولت است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام نظر صریح سخنگوی دولت در خصوص قیمت خودرو، طبیعتاً این شورا نمی تواند در نظرات و تصمیمات خود فراتر از دولت عمل نماید و باید با دولت هماهنگ باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: