جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 تير 1393     
مراحل پایانی احداث بوستان ژوراسیک در منطقه 2

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،شهردار منطقه 2 از مراحل پایانی احداث بوستان ژوراسیک در فضایی بالغ بر 2300 متر مربع در شهرک مخابرات خبر داد.

عابد ملکی شهردار منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: احداث بوستان ژوراسیک به عنوان پدیده ای از ساخت بوستان هایی که  از احجام جانوران ما قبل تاریخ بهره گیری شده ، هم اکنون در این منطقه و در شهرک مخابرات در حال اجراست که مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی افزود: این بوستان از جمله بوستان هایی است که با نگرش خاص و به منظور آشنائی مردم ، خصوصاً کودکان و نوجوانان با حیوانات ماقبل تاریخ ساخته می شود.

ملکی با بیان اینکه عملیات ساخت این مجموعه بی نظیر با پیشرفت چشمگیری در حال اجراست گفت: از جمله اقدامات صورت پذیرفته ، نصب 28 مجموعه حجم دایناسور و نورپردازی آن با انوار الوان است که جهت نور پردازی هریک از احجام مذکور از 5 دستگاه پروژکتور نوری  استفاده شده است.

شهردار منطقه 2 ادامه داد: برای زیباسازی محوطه با ساخت 800 متر مربع پنل صخره سنگی در اطراف و مجموعه داخلی بوستان ،  نصب آبنمایی که در آن از اشکال قندیل ماننداستفاده شده زیبائی خاصی به ورودی بوستان بخشیده است .

به گفته ملکی برای آماده سازی سطح فضای سبز ،  اجرای سیستم آبرسانی به متراژ 2750 متر طول ، عملیات خاک و نخاله برداری به مساحت 6000 متر مربع  انجام شده و عملیات کاشت  از 30 خرداد ماه آغاز شده است .

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده  جانمائی و نصب 29عدد نیمکت  ، 23 جفت سطل زباله تفکیکی ، نصب پایه چراغهای 18 متری 16 شعله و کابل کشی و حفاری 42 عدد پایه پارکی تک شعله است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: