جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
صعود بلژیک با پیروزی بر روسیه

ایسنا: بلژیک با برتری بر روسیه صعودش را از گروه H جام جهانی به مرحله بعد قطعی کرد.

بلژیک و روسیه دومین دیدارشان را در جام جهانی در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برگزار کردند که این دیدار با برد یک بر صفر بلژیک به پایان رسید.

بلژیک در نیمه نخست بازی را بهتر آغاز کرد و دو بار می توانست توسط دریس مرتنس به گل برسد که ضربات او را دروازه بان روسیه دفع کرد. در ادامه روسیه صاحب چند موقعیت شد که جدی ترین موقعیتشان در دقیقه 44 توسط کوکورین از دست رفت.

در ادامه توماس فرمائلن به دلیل مصدومیت جای خود را به یان فرتونگن داد تا بلژیک یک تعویض اجباری در نیمه نخست داشته باشد. فرمائلن در تمرینات پیش از بازی تیمش دچار مصدومیت شد اما با این حال در ترکیب این تیم به میدان رفت.

بازی در نیمه دوم سرد و کسل کننده دنبال شد و بیشتر جریان بازی در مرکز زمین بود. در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد حساسیت بازی باعث شد تا دو تیم بازی بهتری به نمایش بگذارند. دریس مرتنس در دقیقه 83 از روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست تیمش را به گل برساند که ضربه او به دیرک دروازه اصابت کرد. حملات بلژیک تمامی نداشت. حرکت نفوذی ادن هازارد در دقیقه 88 و پاس او به اوریگی باعث شد تا این بازیکن جانشین بلژیک را به گل پیروزی‌بخش برساند.

به این ترتیب بلژیک با کسب دومین پیروزی خود در این جام صعودش از گروه 8 رقابت‌ها به مرحله حذفی قطعی کرد. بلژیک در بازی پایانی خود باید برابر کره جنوبی به میدان برود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: