جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بنزین‌های آلوده

 

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تهیه گزارشی در مورد بنزین‌های آلوده در این کمیسیون خبر داد.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در مورد جلسه عصر دیروز این کمیسیون، گفت: موضوع بنزین‌های وارداتی و تولید بنزین در پتروشیمی در جلسه عصر امروز مطرح شد.

وی با بیان اینکه مهمانانی از سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و همچنین مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست در جلسه عصر دیروز این کمیسیون حاضر بودند، اظهار کرد: کمیسیون مشغول بررسی گزارش‌هایی در مورد بنزین‌های وارداتی و بنزین تولید پتروشیمی‌هاست.

آریایی‌نژاد با تاکید بر اینکه موضوع بنزین آلوده در نهایت مورد بهره‌برداری سیاسی قرار بگیرد، گفت: کشور چاره‌ای به غیر از اینکه در زمینه تولید بنزین از وابستگی رها شود، ندارد. البته همه بر بحث سلامت مردم تاکید می‌کنند اما دغدغه‌هایی در مورد سلامت مردم باید عملی باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه متاسفانه در مورد شیوه‌های حفظ سلامتی مردم اختلاف سلیقه وجود دارد، گفت: ما همه نظرات را در مورد واردات بنزین با استاندارد یورو 4 و همچنین تولید بنزین در پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی در داخل کشور شنیده و بررسی می‌کنیم و امیدواریم گزارش مکتوب در مورد وضعیت تولید و واردات بنزین در کشور به زودی نهایی شود و به صحن علنی ارائه شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: