جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
بیانیه انتقادی باشگاه نفت علیه استقلال

 

فارس: باشگاه نفت ‌تهران در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با بازیکن این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی تیم فوتبال نفت‌تهران، در پی تماس های مکرر و دور از قاعده عواملی از باشگاه استقلال تهران با علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم نفت تهران مبنی بر ترغیب وی جهت پیوستن به تیم مذکور، موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران بیانیه ای صادر نمود. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران از جمله باشگاههایی است که همواره بر اخلاق محوری و رعایت ارزشهای اخلاقی و قوانین ورزشی تأکید ورزیده و به آن پایبند بوده است.

متأسفانه اخیراً افرادی از باشگاه استقلال تهران با زیر پا نهادن ارزشها و مقررات یاد شده، ضمن تماسهای مکرر با علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت تهران سعی در ترغیب و تطمیع این بازیکن جوان جهت پیوستن به تیم مذکور می نمایند.

ضمن اطمینان از بی اطلاعی جنای آقای افشارزاده مدیرعامل محترم باشگاه استقلال از این تحرکات، از شخص ایشان انتظار برخورد جدی با عوامل آن باشگاه را که بی تردید بدون اخذ موافقت ایشان دست به چنین اقداماتی زده و می زنند، داریم.

همچنین از وزارت محترم ورزش که باشگاه استقلال را به عنوان زیرمجموعه خود دارد انتظار داریم همچون گذشته نگرشی عادلانه و یکسان به تمامی باشگاهها داشته و با چنین رفتارهایی که با روح ورزش و روحیه جوانمردی منافات دارد، برخورد نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: