جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 دی 1392     
توسعه بی.آرتی و مترو از اقدامات بی نظیر شهرداری تهران است

به گزارش شهرداری نیوز ، در دیدار سفر کره جنوبی با معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران بر افزایش همکاری دو کشور در توسعه حمل و نقل عمومی و استفاده از ظرفیت های شرکت های خصوصی تاکید شد. 

سونگ وونگ یئوب سفیر کره جنوبی در حاشیه دیدار با سید جعفر تشکری هاشمی معاون شهردار تهران گفت: در این چند روز که در تهران تردد داشتم، تغییرات شهر تهران به لحاظ توسعه عمران شهری و توسعه حمل و نقل عمومی بسیار چشمگیر است که نشان میدهد تغییرات بنیادین در شهر تهران اتفاق افتاده است .

سفیر کره جنوبی با بیان اینکه گسترش حمل و نقل عمومی در شهر تهران بسیار شگفت آور بود گفت : توسعه خطوط مترو و خطوط بی ار تی اقدامی بی نظیر در شهر تهران است .

یئوب با اشاره به نام گذاری خیابان تجاری شهر سئول به نام خیابان تهران گفت: شهر تهران برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بطوریکه در سئول خیابانی به نام توکیو و یا واشنگتن نداریم اما مهمترین خیابان تجاری شهر سئول به نام تهران نام گذاری شده است و تا زمانی که سئول در تهران هست ، تهران نیز در سئول خواهد ماند .

یئوب با اشاره به اینکه همکاری کره با ایران گسترش خواهد یافت، تصریح کرد: شهرداری تهران زمینه همکاری و حضور شرکت های ساخت و ساز کره جنوبی را در ایران فراهم کند.

 

سفیر کره جنوبی به شهرداری تهران پیشنهاد داد با توجه به اینکه فضایی در پارک سئول فراهم است، به صورت رایگان زبان کره ای به ایرانیان آموزش داده شود. ضمن اینکه سفارت کره آمادگی دارد کلاس های ویژه را برای شهروندان تهرانی برگزار کند

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: