جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
کری‌خوانی هواداران ایران و آرژانتین

مهر:  یکی از اتفاقات جالبی که پیش از بازی هیجانی 2 تیم فوتبال ملی ایران و آرژانتین رخ داده، کری‌خوانی هواداران ایرانی و آرژانتینی است که حتی باعث ورود هواداران دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی و حتی هواداران فوتبال از دیگر کشورهای دنیا شده است.

متن برخی از این نظرات که زیر اطلاعات بازی ایران و آرژانتین در روی سایت فیفا منتشر شده است، به شرح زیر است:

* یک کاربر اینترنتی ایرانی در پیغام خود نوشته: "لطفا کاری کنید که مردم دنیا به نخندند!"

* کاربری دیگر از ایران معتقد است تیم ملی کشورمان می‌تواند بهترین بازی خود را با تیم فوتبال آرژانتین ارائه دهد و بازی را یک بر صفر به نفع خود تمام کند.

* کاربری از کشور کانادا در پیغام خود چنین نوشت: "همه معتقدند آرژانتین برنده مسابقه فوتبال با ایران است و دلیل این برنده بودن مسی است."

* کاربری از کشور آمریکا نیز که تماشاگر بازی ایران و نیجریه هم بوده در پیغام خود گفت: "در عمرم هیچوقت چنین بازی کسالت آوری را تماشا نکرده بودم. تیم فوتبال ایران شجاعانه و حرفه‌ای بازی نمی‌کند. همه می‌دانیم آرژانتینی‌ها خیلی حرفه‌ای هستند. منتظر هستیم تا تیم‌های ایران و آرژانتین با هم بازی کنند و بازی روز شنبه پایان دهنده پیش بینی‌های اشتباه باشد یا شاید هم پایانی مصیبت‌بار داشته باشد. منتظر باشیم و ببینیم، موفق باشی ایران."

* کاربری از کشور هند نیز نظر جالبی ارائه داد و در پیغام خود چنین نوشت: "دیدن بازی مسی به صورت زنده و از نزدیک خیلی هیجان‌انگیز است، او یکی از برترین اسطوره‌هاست."

* یک کاربر ایرانی در پیغام خود با بررسی وضعیت تیم فوتبال ایران چنین گفت: "معتقد نیستم در فوتبال تنها باید به امتیاز گرفتن فکر کرد. تیم فوتبال فعلی ایران به لحاظ دفاع کردن در تاریخ فوتبال ایران، بهترین است. اما دوستان ایرانی من، بیایید با هم صادق باشیم. حریف ما آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های تهاجمی فوتبال جهان است. هر اتفاقی قرار باشد در مسابقه فوتبال ایران و آرژانتین رخ دهد، در نیمه اول بخصوص 15 دقیقه اول بازی رخ می‌دهد. اگر تیم ایران بتواند نیمه اول را بدون گل خورده به رختکن برود، در نیمه دوم می‌تواند نتیجه خوبی مانند برد یک بر صفر، مساوی صفر بر صفر یا مساوی یک بر یک بگیرد. ما برای گرفتن نتیجه باید بازی را به میانه زمین ببریم نه اینکه توپ‌ها را به صورت بی‌هدف از کناره‌ها شوت کنیم. نباید مانند بازی در مقابل نیجریه با آرژانتین بازی کنیم چون آن سبک بازی اینجا جواب نمی‌دهد. بچه‌ها فارق از نتیجه خوب بجنگید و موفق باشید."

* کاربر دیگری از کشور هند نیز در پیغام خود با اشاره به اینکه برد یا باخت در مسابقه مهم نیست، نوشت: "بازی جوانمردانه مهمترین نکته در یک مسابقه است."

* یک کاربر بنگلادشی هم در پیغام خود از تیم فوتبال ایران حمایت کرده و نوشته است: ایران"

* کاربری ایرانی در پیغام خود سؤالی مطرح کرده مبنی بر اینکه چگونه یک هوادار فوتبال آسیایی می‌تواند طرفدار تیم‌های دیگری نظیر هلند و اسپانیا باشد؟

* کاربر ایرانی دیگری در پاسخ به این سؤال گفت: "اگر کسی استرالیایی باشد، باید از ایران حمایت کند!"

* اما کاربری استرالیایی در پاسخ به این اظهار نظرها در پیغام خود نوشت: "آرژانتین نیاز به امتیاز کامل این بازی دارد، حرکت کن مسی!، نشان بده که چطور آرژانتین را تا قهرمانی جهان هدایت خواهی کرد."

* کاربری ایرانی در پاسخ به این کاربر استرالیایی چنین نوشت: "ممنونیم از اعتمادی که تیم ما دارید (خنده)، کره‌جنوبی، ایران و ژاپن همیشه برای آسیا غرور آفریده‌اند. استرالیایی‌ها..."

* کاربری از کره‌جنوبی هم در واکنش به این اظهار نظرها چنین نوشت" "آرژانتین با نتیجه 2 بر یک ایران را شکست می‌دهد."

* کاربری آرژانتینی هم در پیغام خود تنها به نتیجه بازی اشاره کرده و نوشت: "آرژانتین 4 - ایران صفر"

* یک کاربر ایرانی دیگر نیز در پیغام خود چنین نوشت: "آرژانتین یک - ایران یک"

* کاربر دیگری از کشورمان نوشته است: "آرژانتین ستاره‌های زیادی دارد که تنها برای مردم کشورمان ستاره هستند اما آنها باید بدانند آرژانتین همیشه تیمی هیولا و وحشت آور نیست و ایران می‌تواند این تیم را شکست دهد."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: