جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
آموزش روش های مصرف بهینه آب و برق

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 از آموزش راه‌کارهای کاهش مصرف بهینه آب و برق دراین منطقه خبر داد.

امیرحسین عساری معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 گفت: اجرای طرح آموزش راه‌های مصرف سهمیه آب و برق در محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور  کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور مقابله با خشکسالی و پیشگیری از مصرف بیش از حد آب و برق ویژه شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

عساری اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 18، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18، اداره محیط زیست شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش‌ راه‌های مصرف بهینه آب و برق، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، راهکارهای کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مصرف آب، توزیع اقلام آموزشی پیرامون راهکارهای کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مصرف آب در محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

عساری خاطرنشان کرد: لایروبی و شستشوی مداوم انهار معابر در محلات 16 گانه منطقه18، آماده سازی مبادی ورودی و خروجی در آستانه ماه مبارک رمضان، پاکسازی جداره‌های بد منظر معابر، محورهای اصلی و بزرگراهای منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: