جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 خرداد 1393     
شهرداری ،توسعه کیفی و متوازن در سطح شهر را اجرایی کرده است

 به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن تایید مدیریت مثبت شهرداری تهران در سالهای اخیر به توسعه بزرگراهها ، فضای سبز و مترو اشاره کرد و گفت این توسعه کمی و کیفی و بصورت متوازن در سطح شهر بوده است.

موید حسینی صدر در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز افزود : مدیریت جامع شهرداری تهران، توسعه شهری را همه جانبه و مربوط به تمام مناطق تهران ارائه داده است.

وی در ادامه افزود در ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل وجود مدیریتهای مختلف در این زمینه آنطور که باید و شاید توسعه و پیشرفت در کار اتفاق نیفتاده است لذا مدیریت واحد می تواند در این زمینه مثمر ثمر باشد.

موید حسینی در ادامه افزود: متاسفانه خودرو های فرسوده و دودزا و تاکسی های از رده خارج هنوز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند این در حالی است که ما هر روز از مردم می خواهیم خودرو های شخصی خود را به خیابانها نیاورند .

وی در ادامه افزود،کاهش تردد خودرو های تک سرنشین زمانی اتفاق می افتد که توسعه ونوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی محقق شود و خدمت رسانی این وسایل جمعی اعم از اتوبوس و مترو  با سرعت و بدون اتلاف وقت اتفاق افتاده باشد .

حسینی در ادامه تصریح کرد: البته قرار است با نوسازی و توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی مقررات سخت تری برای عبور و مرور خودرو های تک سرنشین وضع شود.

موید حسینی در خصوص توسعه مترو تهران گفت: در این زمینه قدمهای خوبی در مجلس برداشته شده است . با توجه به نیاز شهرداری برای جلب مشارکت های عمومی در زمینه ساخت و گسترش و اتمام مترو تهران مجلس این آمادگی را دارد که مجوز فروش اوراق مشارکت مردمی و فروش سهام را به شهرداری اعطا کند.

 وی در پایان درباره مدیریت واحد و یکپارچه شهر تهران بیان داشت : در حال حاضر در بحث مدیریت شهری تهران مدیریت های متعددی وجود دارد که بهتر است یک ارگان مسئولیت را بر عهده بگیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: