جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 خرداد 1393     
امیدواری شهرداری تهران به استفاده از تسهیلات حمایتی دولت

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی از توجه معاونت حمل و نقل شهرداری به مساله اهمیت ایمنی و سلامت راکبان موتور سیکلت خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه گفت و گو با شهرداری نیوز گفت :  این معاونت در جهت حمایت از تولید موتور سیکلت های برقی که دارای یک استاندارد مطلوب و قابل قبول باشند ، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد .

وی درخصوص قیمت و تفاوت موتور سیکلت های برقی با سایر انواع موتور سیکلت های بنزینی به خبرنگار شهرداری نیوز گفت: بهای موتور سیکلت های برقی حداقل 30 درصد بیشتر از موتور سیکلت ها ی بنزینی کنونی است و هر چقدر قدرت و کیفیت ارائه شده در این موتورها بالاتر رود قیمت بیشتر خواهد شد .

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به اهمیتی که رعایت استاندارد و ایمنی در تامین سلامت و امنیت راکبین موتورهای سیکلت دارد ، تمام امکانات خود را برای اجرایی شدن سیاست های توسعه ای در زمینه موتور سیکلت ها که جزء مهمترین آلاینده های هوای تهران نیز هستند ، بکار خواهد گرفت .

 وی در خصوص این فراخوان بیان داشت : ما از همه کسانی که به صورت فردی و یا جمعی از موتور سیکلت های بنزینی استفاده می کنند چنانچه بخواهند موتور سیکلت برقی را جایگزین موتور فعلی خود کنند حمایت می کنیم. حمایتها در خصوص پیک های موتوری به دلیل اهمیت و نقشی که موتور در زندگی و شغل آنها دارد ، دارای اولویت بیشتری خواهد بود .

مهندس تشکری هاشمی در زمینه نرخ قطعی موتور سیکلت های برقی گفت : اینکه قیمت موتور سیکلت های برقی چه میزان تعیین شود در حیطه وظایف سازمان حمل و نقل نیست ، البته طبق برآورد ها بر اساس مدل و کیفیت آن ، از 5/1 میلیون تا 7 میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد. اما آنچه مسلم است اینکه نرخ موتور سیکلت های برقی براساس قیمت تمام شده از جانب سازنده یا وارد کننده تهیه و تعیین می شود،  سپس نظام نرخ گذاری سود عادلانه ای را برای آن پیش بینی خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: آنچه مسلم است اینکه ما یک سبد کالایی را برای مصرف کننده پیش بینی کرده ایم و در صورتی که موتور سیکلت های برقی از جانب شهروندان مورد انتخاب قرار گیرند ، از تسهیلات ویژه ای که توسط شهرداری تهران در نظر گرفته شده بهره مند خواهد شد.

وی در خصوص انتظار مدیریت شهری  از دولت و مجلس شورای اسلامی بیان داشت : انتظار ما اجرای کامل و دقیق بند ق تبصره 2 بودجه سال 1393 ، در قبال صرفه جویی های انجام شده در مصرف سوخت است که امیدواریم بتوانیم از تسهیلات حمایتی استفاده کنیم.

 



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: