جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 خرداد 1393     
تولید قطارهای سازگاربا محیط زیست در شبکه مترو آتن

 

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت یونانی "آتیکو مترو"پس از اتمام همه آزمایشات و گواهی نامه های لازم ،17 قطار جدید را به حمل و نقل ریلی یونان تحویل داده است.این قطار ها به زودی در شبکه حمل و نقل مترو قرار داده میشوند.

این 17 قطار جدید به زودی به خدمت شبکه راه آهن شهری و به خصوص خطوط جدید در مناطق الینیکو،آنتوپولی و اجیا مارینا  درمی آیند.این قطار ها همچنین پس از گسترش مترو به پیرئوس یونان ،در آن منطقه نیز مشغول به کار خواهند شد.

با توجه به اخبار انتشار یافته توسط شرکت "آتیکو مترو"توجه ویژه ای بر روی عملکرد انرژی این قطار ها صورت گرفته است.بر اساس این خبر،معیار تولید این قطار ها به حداقل رساندن مصرف انرژی بوده است.بنابراین نسل سوم قطارهای شبکه مترو آتن به طرز چشمگیری سازگار با طبیعت خواهند بود.

علاوه بر این ها،سیستم A/C همچنین سایر ویژگی های تکنیکی لازم را در این قطارهای جدید گنجانده است.طراحی این قطارها به گونه ای صورت گرفته که قادر به سازگاری با پیشرفت های تکنولوژی آینده باشند.پیش بینی میشود که از این قطارها در خطوط 2و3 مترو آتن استفاده شود.

به دنبال فعالیت های ساخت و ساز این شرکت،"آتیکومترو"در حال حاضر مشغول به گسترش خط 3 مترو به پیرئوس است .این پروژه 7.6 کیلومتر تونل و 6 ایستگاه را شامل میشود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: