جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
بهبود وضعیت ترافیکی جوادیه در گرو نوسازی بافت محله است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، در آخرین روزهای سال گذشته شهردار تهران در مراسم افتتاح پروژه های منطقه 16 کلنگ احداث زیرگذر جوادیه را به زمین زد تا به یکی از خواسته های شهروندان این منطقه جامه عمل پوشانده شود.

ساخت زیرگذر جوادیه که در حدفاصل میدان بهداری تا خیابان نوری واقع است، موجب ارتباط محلات موجود در پهنه های شمالی و جنوبی خطوط راه آهن در تراز منهای یک شده و شرایط تخریب پل قدیمی جوادیه را فراهم می کند.

محمد حسن وساق در خصوص اجرای طرح زیرگذر جوادیه بیان کرد: رمپ جنوبی این زیرگذر از خیابان نوری در محله جوادیه آغاز شده و پس از عبور از زیر خطوط راه آهن به واسطه زیرگذری 80 متری وارد یک زیرگذر ترانشه باز می شود.

وی با بیان اینکه این مسیر در ادامه به منظور عبور از زیر یکی از معابر محلی منطقه وارد یک زیرگذر 13 متری می شود، افزود: رمپ شمالی زیرگذر جوادیه که این مسیر را به میدان بهداری متصل می کند، در واقع آخرین مقطع اجرایی پروژه به شمار می رود.

وساق با بیان آنکه طول زیرگذر جوادیه با احتساب رمپ های ورودی و خروجی به 350 متر می رسد، اظهار امیدواری کرد که بخش شمالی پروژه تا حریم خطوط راه آهن ظرف روزهای آینده، آماده بتن ریزی دال و خاکبرداری شود.

وی در ادامه از پیشرفت 55 درصدی عملیات اجرای پروژه زیرگذر جوایده خبر داد و گفت: اجرای عملیات عمرانی در پل 80 متری زیر خطوط راه آهن، نیازمند توافق با شرکت راه آهن و اتخاذ تدابیری به منظور انحراف متناوب این خطوط است تا شرایط لازم برای حفاری و بتن ریزی شمع ها و همچنین احداث دال بتنی فراهم شود.

پیش از این نیز محسن اسدی ، شهردار منطقه 16 گفته بود که احداث این زیرگذر دغدغه مدیریت شهری شده بود و به طور حتم با ساخت آن کاهش چشمگیری در ترافیک منطقه خواهیم داشت.

وی پیش بینی کرد ساخت زیرگذر جوادیه بتواند تا 80 درصد از حجم بار ترافیک در محدوده پل جوادیه بکاهد و دسترسی شهروندان را به میدان 9 دی و راه آهن آسان کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: