جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
آخرین وضعیت بیماری"رضا رویگری"

باشگاه خبرنگاران: رضا رویگری از بازیگران سریال مدینه گفت:‌ در سریال مدینه ایفاگر نقشی هستم که آن مرد دارای یک کارخانه مواد غذایی بوده که همسرش او را ترک می‌کند.

وی ادامه داد:‌ از سیروس مقدم و سعید نعمت الله به دلیل اینکه شرایط مرا درک کردند و نقشی مناسب حال و روز من را به نگارش درآورند، تشکر می‌کنم.

رویگری با اشاره به تبحر سیروس مقدم در فیلم سازی تصریح کرد:‌ خوشبختانه سیروس مقدم در مقام یک کارگردان متبحر و موفق در سریال سازی، مدینه را هم ماندگار می‌کند.

بازیگر اخراجی ها اظهار داشت:‌ مقدم مثل همیشه گروه خوبی را دور یکدیگر جمع کرده و حتی برای کوتاه ترین سکانس‌ها نیز بازیگر دعوت کرده است.

دست چپ من کار نمی‌کند

 
رویگری با اشاره به شرایط جسمانی‌اش و پیشنهاد‌هایی که افراد در خصوص سریال‌های تلویزیونی به او شده گفت: به گفته پزشکان باید تا یک ماه دیگر شرایط جسمانی بهتر شود، ولی دست چپ من کار نمی‌کند و این امر باعث می‌شود تا یک بازیگر خیلی از پیشنهادها را از دست دهد.

این هنرمند کشورمان ضمن ابراز امیدواری از شرایط فعلی جسمانی‌اش اظهار داشت: امیدوارم تا یک ماه دیگر بتوانم بدون کمک دیگران راه بروم و در آثار پیشنهادی بیشتری بازی کنم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: