جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
اعزام اصل نودی‌ها به جام‌جهانی

فارس: پرونده فساد در فوتبال از سال گذشته در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

وکلای ملت ابعاد مختلف مباحث مرتبط با فوتبال را با تشکیل این پرونده مورد بررسی قرار داده و جلسات مختلفی را با بازیکنان، داوران و مدیران برگزار کردند.

به گفته محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بررسی ابعاد اتفاقات رخ داده در جام‌جهانی 2006 آلمان یکی از مباحث مرتبط با پرونده فساد در فوتبال است.

در همین راستا کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی تصمیم به اعزام حجت‌الاسلام حمید رسایی مسئول پرونده فساد در فوتبال به رقابت‌های جام‌جهانی گرفت که این نماینده به دلایل شخصی از سفر به این کشور خودداری کرد.

پس از آن کمیسیون اصل 90 تصمیم به اعزام حسین آذین نماینده مردم رفسنجان برای بررسی مباحث مرتبط با فوتبال ایران در جام جهانی به برزیل را گرفت که این سفر نیز انجام نشد.

در همین زمینه مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت در گفت‌وگو با فارس گفت: آقایان شاه‌ حسینی مشاور کمیسیون و شافعی دبیر به رقابت‌های جام جهانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: قرار است این دو نفر تمام مباحث مرتبط با فوتبال ایران در جام‌جهانی را رصد و گزارشات آن را به کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه کنند؛ منتظر بازگشت آنها از رقابت‌های جام‌جهانی هستیم تا پس از ارائه گزارش مباحث مطرح مورد بررسی قرار گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: