جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
افتتاح برج مراقبت فرودگاه ساری

موسی مشاء‌زمینی مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور ساری و همچنین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه هایی در این فرودگاه، گفت: پروژه ساختمان تکنیکال بلاک یا همان برج مراقبت فرودگاه که از سال 91 آغاز شده بود در مدت زمان 18 ماه اجرا و حالا به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسیده است.
 
وی ادامه داد: ارتفاع برج 31 متر با زیربنا 2 هزار مترمربع در 2 طبقه ساخته شده است.

مشاء زمینی اضافه کرد: این برج با هزینه‌یی بالغ بر 5/5 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور احداث شده است.

وی در ادامه به دیگر پروژه‌هایی که در این فرودگاه افتتاح می‌شود، اشاره کرد و گفت: افتتاح CIP فرودگاه و بهره‌برداری از تجهیزات فرودگاهی از دیگر برنامه‌های روز پنج‌شنبه است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اظهار داشت: طی این برنامه، از سالن مستقبلین فرودگاه ساری بازدید خواهد شد. این سالن با متراژ 7 هزار مترمربع و پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان تکمیل خواهد شد که تاکنون 50 درصد اعتبارات پرداخت شده و تمامی اعتبارات را استانداری تامین خواهد کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: