جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
حواشی قیمت گذاری خودرو در مجلس

به گزارش گروه پارلمان شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخالت دولت در قیمت‌گذاری خودرو، موجب ایجاد تورم، بی ثباتی و بی ‌اعتمادی در بازار خواهد شد، گفت: دولت پیش از هر گونه اعمال نظر در خصوص قیمت خودرو باید برادری خود را به خودروسازان اثبات کند. 

محمد بیاتیان افزود: چنانچه دولت می‌خواهد به طور فرمایشی قیمت خودرو را ثابت نگه دارد، ابتدا باید حسن نیت خود در قبال خودروسازان را ثابت کرده و تکلیف خود را روشن کند که آیا می خواهد به خودروسازان کمک کند یا خیر؟

وی با اشاره به این که دولت اعلام می‌کند به خودروسازان ارز مبادله‌ای اختصاص می‌دهد اما این وعده صرفاً در حد حرف باقی می‌ماند، اظهار کرد: این که چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد، باید از سوی دولت روشن شود. 

بیاتیان با بیان این که سیاست بانک‌ها و مؤسساتی که قرار است به خودروسازان تسهیلات اختصاص دهند و میزان درصد سود این تسهیلات باید مشخص باشد، تصریح کرد: دولت ابتدا باید تکلیف این ‌گونه برنامه‌ها و سیاست‌ها را تعیین کند و پس از آن قیمت خودرو را ثابت نگه دارد. 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که دولت و شورای رقابت نباید در قیمت‌گذاری خودرو دخالت کنند، بلکه حاشیه بازار باید تعیین کننده قیمت خودرو باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید منطبق بر واقعیت‌های موجود در خصوص قیمت خودرو اعمال نظر نماید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: