جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
عملکرد اداره فضای سبز منطقه 2 در فصل سبز

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون فضای سبز شهرداری منطقه 2 گفت: با توجه به فصل رویش سبز کاشت گل‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های منطقه آغاز شده و به همین دلیل فعالیت فیزیکی مبارزه با آفات تارون نیز انجام شد.

حسین سیگارودی، معاون فضای سبز شهرداری منطقه 2 گفت: کاشت آهار در فاز 6 بوعلی 80 عدد، در بوستان شقایق 70 عدد، در بوستان شکوفه 20 جعبه انجام شد. 

وی افزود: همچنین کاشت نسترن دور بوستان آبنمای شقایق 500 عدد و کاشت کوکب در بوستان صدف 20 جعبه و در پارک شقایق 50 عدد به عمل آمد. 

معاون فضای سبز شهرداری منطقه 2 در ادامه بیان داشت: کاشت بذر تابستانی در فاز 6، 50 عدد و در بوستان صدف 20 جعبه انجام شد. 

وی در ادامه تصریح کرد: کاشت تاج خروسل در منطقه 2 از هر کدام 70 جعبه و عدس درختان ارغوان به صورت توپی انجام و کاشت بذر تابستانی در 35 متری شرقی منطقه 80 جعبه انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سمپاشی و مبارزه بر علیه آفات نارون انجام شد و نوار تله زرد دور تنه درختان بسته شد، آبیاری درختان با تانکر صورت می‌گیرد و سر گل گیری رزها و درختچه‌های یوگا و بوته ابری نقره‌ای در برنامه‌های کاری آینده است. همچنین پاجوش شاخه‌ها از تنه درخت را می‌زنیم تا قوت درختان از بین نرود و خشکه گیری درختان راچون در فصل سبزی هستیم، انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: