جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
احداث مجموعه فرهنگی ورزشی در حاشیه بزرگراه فتح

 

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،با حضور شهردار منطقه 9 ، معاونان ، ائمه جماعات محله مهرآباد جنوبی ، شهروندان و دیگر مسئولان شهری ، کلنگ احداث مجموعه فرهنگی ورزشی دیگری در حاشیه بزرگراه فتح همزمان با ایام شعبانیه به زمین زده شد. 

مهندس سیدعلیرضا حسینی در این مراسم و در قالب جشن بزرگ نیمه شعبان ، ضمن عرض تبریک ایام شعبانیه گفت: براساس طرح ها و برنامه های پیشرو در سطح منطقه ، فضاهای فرهنگی و ورزشی سطح محدوده توسعه می یابد و همکاری و هم افزایی نهادها و ارگانها در این راستا بی تاثیر نیست. 

وی تصریح کرد:  امروز در جمع محبان اهل بیت (ع) هستیم و با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور بیشتر شهروندان را در ایام عزاداری و سوگواری و همچنین در اعیاد و دیگر مناسبتها را فراهم می کنیم. 

حسینی با اشاره به احداث مجموعه فرهنگی ورزشی دیگری در منطقه ، افزود: این مجموعه نیازهای فرهنگی و ورزشی محله مهرآباد را مرتفع می کند و علاوه براین فضاهای خدماتی دیگری نیز برای شهروندان در این مجموعه در نظر گرفته شده است. 

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های مختلف و ایجاد فضاهای مناسب ، حضور و مشارکت بیشتر شهروندان را در فعالیتهای ورزشی و فرهنگی شاهد باشیم و با توجه به امکانات موجود حداکثر استفاده را از این فضاها ببریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: