جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
آخرین‌خبرهاازوضعیت‌دانایی‌فر

مهر: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اخبار واصله احتمال زنده بودن مرزبان ربوده شده ایرانی را قوت بخشیده است و لذا احتمال اندکی در راستای به شهادت رسیدن این مرزبان وجود دارد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح دوشنبه در پاسخ به خبرنگاران در خصوص وضعیت جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده ایرانی در زاهدان بیان داشت: از سرنوشت این مرزبان اطلاعی در دست نیست اما پیگیری‌های لازم در دست انجام است تا زمینه بازگشت و آزادی این مرزبان ایرانی فراهم شود.

و ی احتمال به شهادت رسیدن دانایی فر را به دست تروریست ها اندک دانست و گفت: درباره این موضوع که عده ای مدعی هستند این مرزبان ایرانی پناهنده شده هیچ اطلاعی در دست نیست.

فرمانده ناجا در این رابطه همچنین از رسانه‌ها خواست تا با طرح و انتشار اخبار غیر موثق و حاشیه ای که مورد آزار روانی خانواده جمشید دانایی‌فر می شود خودداری کنند.

وی بیان داشت: احتمال زنده بودن جمشید دانایی فر زیاد است و لذا تا کسب اطلاعات شفاف و همچنین روشن شدن وضعیت وی شایسته نیست با بیان احتمالات و اخبار بی اساس خانواده ایشان را از نظر روانی مورد اذیت قرار داد.

وی بیان داشت:  با بستن مرز و توجهی که به حوزه جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستانهای ایرانشهر و سراوان شده است در ماه های آینده شاهد کنترل این مسائل خواهیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: