جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
تاکیدروحانی ‌برحمایت ‌‌فرامنطقه‌ای ‌ازتکفیری‌ها

فارس: بهرام بیران‌وند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان لرستان با رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار به ظهور و بروز گروه‌های تکفیری و نقش کشورهای فرامنطقه‌ای در ایجاد این گروه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت که عناصر تندرو در کشورهای مختلف زمینه حضور در منطقه را برای خود فراهم دیده‌ و مشکلاتی را برای کشورهای منطقه ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: رئیس‌جمهور در این دیدار بر این موضوع تاکید کرد که دشمنان از اتحاد موجود در جهان اسلام نگرانند و تلاش می‌کنند تا این وحدت را به نفاق و دشمنی تبدیل کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان اظهار داشت: آقای روحانی با اشاره به معضل اشتغال در کشور بر این نکته تاکید کرد که باید سرمایه‌گذاری‌های لازم در حوزه‌های مختلف انجام شود تا ما شاهد حل مشکل اشتغال در کشور باشیم و ما باید علاوه بر درآمدهای نفتی نسبت به جذب سرمایه سرمایه‌گذاران اقدام کنیم.

بیران‌وند خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این جلسه قول داد تا علاوه بر بودجه مصوب برای استان لرستان از طریق منابع درآمدی در نظر گرفته شده برای دولت در بودجه سالانه، اعتباراتی را برای تکمیل پروژه‌های استان لرستان در نظر بگیرد.

وی افزود: در آغاز این جلسه نیز هر یک از نمایندگان به بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند و استاندار لرستان نیز گزارشی را از اقدامات انجام شده و نیز مشکلات پیش رو در استان ارائه کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: