جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
ارتفاعات کوهستانی شمال تهران در معرض تخریب و آلودگی قرار دارند

به گزارش شهرداری نیوز طبق آمارهای بدست آمده روزانه بالغ بر 10 تن زباله در ارتفاعات رها می شود که به مرور موجب آلودگی منابع آب های زیر زمینی ، خاک و رودخانه ها می شوند.

روابط عمومي شهرداری منطقه يك، دکتر علی محمد شاعری ریس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با حضور در طرح پاکسازی کوهستان که با هدف تشویق و ترغیب و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست در منطقه کوهستانی دارآباد در شمال تهران برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: ارتفاعات کوهستانی شمال تهران ریه های تنفسی موثر شهر تهران محسوب می شوند اما متاسفانه با مشکلاتی از جمله تخریب زیستگاه ها و آلودگی های آب و خاک مواجه هستند به همین دلیل همه ما وظیفه داریم از این موهبت الهی به درستی حفاظت کرده و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.

مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک نیز خاطر نشان ساخت : پاکسازی محور های کوهستانی منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است و برای تحقق این هدف به مشارکت شهروندان و انجمن ها و تشکلهای زیست محیطی منطقه نیازمند هستیم .

وی با تشکر از شهروندانی که در این حرکت اجتماعی ، ورزشی و زیست محیطی شرکت داشتند افزود: حضور شهروندان فعال و داوطلب در این برنامه نشان دهنده اشاعه فرهنگ محیط زیست پایدار و زندگی سالم است.

گفتنی است در این مراسم کیسه های زباله تحویل حاضرین شد و در پایان مراسم پس از تحویل زباله های جمع آوری شده توسط شرکت کنندگان ، به قید قرعه به 22 نفر جوایزی اهداء شد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: