جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
جزئیات توافق جدید ایران با ILO

مهر: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعیین چارچوب همکاری ها با مرکز بین المللی آموزش سازمان بین المللی کار (تورین- ایتالیا ) یک یاداداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: هدف از انعقاد این سند تعیین اولویت های موضوعی برای همکاری های آتی و فعالیت های جدی برای همکاری در یک دوره دو ساله (15-2014) است.

حسینی افزود: بر اساس این تفاهمنامه آموزش قضات در زمینه استانداردهای بین المللی کار، آموزش بازرسان کار، توسعه اشتغال جوانان، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، آموزش اشتغال با تاکید بر خدمات آموزش از راه دور برای بازرسان کار و اطلاع رسانی بازار کار از اولویت های اصلی برای همکاری دو جانبه تعیین شده است.

وی ادامه داد: مرکز آموزش بین المللی سازمان بین المللی کار (تورین) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهورری اسلامی ایران، علاوه بر موارد فوق موافقت کردند به طور مشترک ساز و کار همکاری با کشورهای جنوب - جنوب را در زمینه حضور کارآموزان از کشورهای عراق، افغانستان، لبنان و تانزانیا در دوره های آموزش سازمان بین المللی کار - تورین تحت حمایت دولت ایران را بررسی می کنند.

این مقام مسئول در وزارت کار تاکید کرد: برگزاری دور ه آموزشی آشنایی با مفاهیم و ابزار تسهیل ایجاد مشاغل سبز برای جوانان، با تمرکز بر بخش های کاربر مانند  ساختمان و توریسم از جمله اولویت های موضوعی توسعه اشتغال جوانان و توسعه مهارت در این یادداشت تفاهم است.

حسینی گفت: براساس این یادداشت تفاهم، همچنین دوره آنلاین آشنایی با بازرسی کار، دوره خودآموزی از راه دور در زمینه ترویج مشاغل سبز، پشتیبانی تعلیم آنلاین برای مربیان جدید ارائه می شود.

قائم مقام وزیر کار در امور بین الملل افزود: همچنین طرفین سعی می کنند در زمینه هایی مانند طراحی، سازماندهی و اجرای آموزش های موقت و برنامه های فراگیر با حضور کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه ها همکاری کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: